דילוג לתוכן
כנסת לכולם
קריאה טרומית· הצבעה אלקטרונית

הצעת חוק לתיקון פקודת מס הכנסה (קרן השתלמות לחקלאי שומר שמיטה), התשפ"ה-2024

הצבעה ראשונה על הצעת חוק פרטית. אם עברה, ההצעה עוברת לוועדה להכנה לקריאה ראשונה.

ואתם? איך הייתם מצביעים?

בעד:
להעביר את הצעת החוק לוועדה שתקבע ועדת הכנסת להכנה לקריאה ראשונה
נגד:
לדחות את ההצעה

נשמר רק בדפדפן שלכם. לחיצה נוספת על אותה בחירה מבטלת אותה. כל ההצבעות שלכם

רוב בעד

בעד: להעביר את הצעת החוק לוועדה שתקבע ועדת הכנסת להכנה לקריאה ראשונה

18 בעד0 נגד102 לא הצביעו

כל נקודה היא חבר/ת כנסת. נקודה עם מסגרת כהה = הצבעה נגד עמדת הסיעה. לחצו לפרופיל.

איך הצביעה כל סיעה

  • הליכודהסיעה הצביעה בעד
    10 בעד · 0 נגד · 22 לא הצביעו
  • יש עתידללא עמדה אחידה
    0 בעד · 0 נגד · 23 לא הצביעו
  • ש"סהסיעה הצביעה בעד
    4 בעד · 0 נגד · 7 לא הצביעו
  • המחנה הממלכתיללא עמדה אחידה
    0 בעד · 0 נגד · 8 לא הצביעו
  • יהדות התורהללא עמדה אחידה
    1 בעד · 0 נגד · 6 לא הצביעו
  • עוצמה יהודיתהסיעה הצביעה בעד
    2 בעד · 0 נגד · 5 לא הצביעו
  • ישראל ביתנוללא עמדה אחידה
    0 בעד · 0 נגד · 6 לא הצביעו
  • הציונות הדתיתללא עמדה אחידה
    1 בעד · 0 נגד · 5 לא הצביעו
  • רע"םללא עמדה אחידה
    0 בעד · 0 נגד · 5 לא הצביעו
  • חד"ש-תע"לללא עמדה אחידה
    0 בעד · 0 נגד · 5 לא הצביעו
  • העבודהללא עמדה אחידה
    0 בעד · 0 נגד · 4 לא הצביעו
  • הימין הממלכתיללא עמדה אחידה
    0 בעד · 0 נגד · 4 לא הצביעו
  • נעםללא עמדה אחידה
    0 בעד · 0 נגד · 1 לא הצביעו
  • חה"כ עידן רולללא עמדה אחידה
    0 בעד · 0 נגד · 1 לא הצביעו

לפי הרשימות לבחירות 2026

איך הצביעו חברי הכנסת שמתמודדים היום, לפי הרשימה שבה הם מתמודדים לכנסת ה־26. הרשימות לפי סדר אותיות הפתק.

27 מחברי הכנסת שכיהנו בזמן ההצבעה אינם מתמודדים בבחירות לכנסת ה־26.

מי הצביע איך

הורדה כ־CSV

נגד (0)

  • אין

נמנעו (0)

  • אין

לא הצביעו (102)

הצגה או הסתרה של 102 השמות

הצעת החוק

הצעת חוק לתיקון פקודת מס הכנסה (קרן השתלמות לחקלאי שומר שמיטה), התשפ"ה-2024

פרטית · הכנה לקריאה ראשונה

ההצעה מתקנת את פקודת מס הכנסה ואת חוק קופות הגמל כך שלחקלאי שומר שמיטה (בעל אדמה חקלאית שלא נעשה בה שימוש בשנת שמיטה מטעמי שמירת שמיטה) תהיה קרן השתלמות עם הקלות: משיכת כספים בשנת שמיטה בפטור ממס כבר אחרי 3 שנים מההפקדה הראשונה, במקום 6. (סיכום אוטומטי)